Muistilista äitienpäivään – vinkit verkkokaupan ylläpitoon, markkinointiin ja myynnin lisäämiseen

1. Päivitä aukioloajat ja avaa äitienpäiväsunnuntai toimituspäiväksi

Jos mahdollista, avaa myös äitienpäiväsunnuntai toimituspäiväksi.

Poikkeuksellisten aukioloaikojen päivittäminen onnistuu Toimituspäivät-välilehden poikkeuskalenterissa: klikkaa oikea päivämäärä auki ja ruksita nouto ja toimitus. Muista tallentaa.

Lisää huomio sunnuntain aukiolosta myös nouto-ohjeisiin: Toimipisteet-välilehti -> Muokkaa tietoja -> Nouto-ohjeet

Cabapp toimittaa äitienpäiväsunnuntaina samaan hintaan kuin arkena. Kiinnostuitko? Selvitä paikkakuntasi kuljettajatilanne: myynti@cabapp.fi

2. Muista lisätä tuotteita Äitienpäivä-kategoriaan!

Äitienpäivä-kategoria on auki 17.4. – 17.5. Jos merkitset tuotteet näkyviin vain sesongissa, ne piiloutuvat automaattisesti kun sesonki päättyy. Tutustu sesonkien hallintaan tällä videolla.

3. Linkitä tuotteet Instagramin tarinoihin

Sosiaalinen media on tehokas markkinointikanava. Helpoin tapa mainostaa tuotetta Instagramissa on lisätä siitä kuva ja linkki tarinoihin. Lue ohjeet tästä!

Vinkki! Instagramin mukaan optimaalisin postaustahti on 2 tarinaa päivässä.

4. eKukan valmis markkinointimateriaali

 eKukan valmiiksi tekemä markkinointimateriaali on kaikkien kauppiaiden vapaasti käytettävissä. Mainoksia voi jakaa Facebookissa ja Instagramissa.

Markkinointimateraali löytyy tästä kansiosta tai hallintapaneelin Ohjeet-linkin takaa.

Tarvitsetko apua äitienpäivätuotteiden lisäämisessä?

Ei hätää, me autamme! Ota rohkeasti yhteyttä eKukan tukisähköpostiin: tuki@ekukka.fi